Aanvraagprocedure

 

Let op: wij werken met een nieuw online aanvraagsysteem. U maakt eenmalig een account aan en kunt dan in het systeem uw aanvragen maken, bewerken en de uitkomsten bekijken. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor.

 

Procedure en data

Het bestuur van de Stichting Levi Lassen heeft besloten jaarlijks 4 uitkeringsvergaderingen te houden.

Het besluit voor minder vergaderingen is mede ingegeven door de afgenomen omvang van het uitkeringsbudget.

  • Uw aanvraag wordt geheel vrijblijvend en onverplicht in behandeling genomen.
  • U ontvangt een ontvangstbevestiging met opgave van de datum van behandeling in een bestuursvergadering.
  • De aanvraag dient compleet te zijn.
  • Heeft u eerder al een bijdrage van Stichting Levi Lassen ontvangen, dan vragen wij u ook het evaluatieformulier in te vullen. Klik hier voor het evaluatieformulier (in te vullen na afloop van ieder door Stichting Levi Lassen gesteund project).
Wij werken met een digitaal aanvraagformulier. Klik hier om in te loggen of een nieuw account aan te maken.
 
 
De eerstvolgende uitkeringsvergadering die nu open is voor aanvragen is op 14 februari 2019. De deadline voor deze aanvragen is 3 januari 2019.
 
Binnen 14 dagen na de bestuursvergadering waarin uw aanvraag behandeld wordt, ontvangt u een gemotiveerde beslissing in de vorm van een toewijs-, afwijs- of aanhoudingsbrief.
 

Privacybeleid

De Stichting Levi Lassen handelt conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Er worden niet meer persoonsgegevens verwerkt dan noodzakelijk is voor het realiseren van de statutaire doelstellingen. Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is. Persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor individuele communicatie en niet voor marketingdoeleinden. Persoonsgegevens worden niet aan derden beschikbaar gesteld. De verwerking van persoonsgegevens is beveiligd.

U vindt ons privacy reglement hier.